ОФІЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ УКРАВТОНОМГАЗ ПО ВІДМІНІ ЛІЦЕНЗІЙ НА "СПОЖИВАННЯ ПАЛЬНОГО"

27 квітня, 9:27
ОФІЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ УКРАВТОНОМГАЗ ПО ВІДМІНІ ЛІЦЕНЗІЙ НА "СПОЖИВАННЯ ПАЛЬНОГО"   З 1.07.2019 р. фермери будуть змушені купувати паливо за готівку! 

Мабуть українські законотворці запланували влаштувати "паливну кризу" та зірвати жнива агропідприємствам України. 16 травня 2019 р. був підписаний Закон 2725-VIII, який вносить корупційні зміни в Податковий кодекс України по отриманню ліцензій на зберігання пального. З 1.07.2019 року всі суб’єкти господарювання, які використовують паливо для власного споживання і приймають паливо в резервуари встановлені на підприємстві, зобов'язані отримати ЛІЦЕНЗІЮ НА ЗБЕРІГАННЯ ПАЛИВА.

Для отримання ліцензії всім агропідприємствам запропонували офіційно повідомити про порушення закону. Суб’єкти господарювання повинні подати такі документи для отримання ліцензії:

1. Заява на отримання ліцензії;

2. Копії документів, що підтверджують внесення річної плати за ліцензію (ліцензії на право зберігання пального у розмірі 780 гривень);

3. Копії документів, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою;

4. Копію документів від ДАБІ - сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об'єктів в експлуатацію.

5. Копії дозвілів Держпраці на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

Тепер з новими правками до Закону, ДФС не цікавить цільове призначення земельної ділянки, на якій розташована ємність з паливом (дизельне пальне, бензин, скраплений газ пропан-бутан). Але згідно містобудівних нормативних актів, ємності з паливом необхідно розміщувати тільки на земельних ділянках з певним цільовим призначенням і це порушення безумовно зацікавить корумповані правоохоронні органи та інспекції. Наприклад, Закон про містобудівну діяльність передбачає штраф 1 500 000 грн. за експлуатацію резервуарів з паливом класу наслідків СС3, без документів ДАБІ. Отримати дозвільні документи від ДАБІ не можливо без зміни цільового призначення. Тепер паливні бази ДФС допоможуть правоохороним та надзорним органам здійнювати додатковий тиск на бізнес ще з більшим масштабом.

З 1.07.2019 року буде діяти штраф за відсутність ліцензії на зберігання пального - 500 000 гривень. Чомусь європейський підхід усного попередження про порушення не реалізований в українському законодавстві. По результатам перевірки ДФС всі операціі з покупки пального суб’єктом господарювання без ліценції будуть визнані безтоварними. На директорів та головних бухгалтерів будуть заведені кримінальні справи про несплату податків у особливо великих розмірах (ст. 212 КК України).

Скоро з'являться компанії-посредники, які будуть пропонувати швидко оформити паливні ліценції без зайвих документів. Зазвичай такі компанії співпрацюють з корумпованими прокурорами і слідчими, які потім відкривають кримінальні справи проти директорів, які подавали заяви на отримання ліцензії. Найчастіше застосовують для шантажу ст. 358 КК України “Підробка документів”. Компанії-посередники подають завідомо підробні документи для отримання ліцензії, або ще гірше - просять директора підписати завідомо неправдиві документи.

Тому чекаємо паливний терор українських підприємств після 1.07.2019 року. Нажаль дане питання не на часі. Поки в Верховній Раді тривають політичні протистояння, фермери навіть не здогадуться, який сюрприз їм підготували наші законотворці.

Прошу всіх директорів, бухгалтерів підприємств, депутатів, урядовців звернути увагу на нові зміни в законодавстві. Обов'язково писати листи в профільні асоціації, ДФС, Президенту, Уряду, Міністерствам, депутатам Верховної ради та місцевим адміністраціям та територіальним громадам. Пропонуйте зупинити, відтермінувати, внести зміни в ці абсурдні новації в Податковому Кодексі України. Проблема в тому, що ДФС не отримує листів та не розуміє проблеми бізнесу.

Наша компанія "УКРАВТОНОМГАЗ" вже більше року "тримає удар" від корумпованих правоохоронців та інспекцій, які діють за схожими схемами. Детально в інтерв'ю.

Сподіваюсь на підтримку
З повагою Андрій Дорофеєв 
директор ТОВ "УКРАВТОНОМГАЗ"

Пропан-бутан може бути хорошою альтернативою для природного газу в Україні. Але проблема конкурентоспроможності скрапленого газу в акцизному податку. В Європі цей податок відсутній, акциз пропонують скасувати і в Україні.

 

ОФІЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ УКРАВТОНОМГАЗ ПО ВІДМІНІ ЛІЦЕНЗІЙ НА "СПОЖИВАННЯ ПАЛЬНОГО"

 

Шановна Ніна Петрівна!

 Ми вдячні Вам за те, що Комітет Верховної Ради України з питань податкової та митної політики звернув увагу на проблемні питання до Закону № 481/95-ВР, щодо отримання ліцензій на зберігання пального для власних потреб. Наша компанія ТОВ «УКРАВТОНОМГАЗ», що керується європейськими принципами та стратегією боротьби з тіньовим ринком, не могла не відреагувати на недоліки в даному Законопроекті.

ТОВ «УКРАВТОНОМГАЗ» отримує велику кількість звернень підприємств агропромислового комплексу та харчової промисловості з проханням звернути увагу на неможливість отримання ліцензії на споживання пального в період до одного місяця. Збір всіх необхідних дозвільних документів займає від 12 місяців і коштує більше одного мільйона гривень. Підприємства, які втратили надію бути почутими законодавчою та виконавчою гілками влади, просять відмінити ліцензування для споживачів палива, так як це спричинить масове зростання тіньового ринку нафтопродуктів.

Багато хто нас звинувачує в маніпуляціях з забороною видачі ліцензій на зберігання палива від ДФС та можливого початку паливної кризи. Але це була не маніпуляція, а бажання привернути увагу в першу чергу до проблем законодавства. Так, дійсно, ДФС не можуть заборонити видачу ліцензій, але фактично більшість агропідприємств не зможуть її отримати. Ми також розуміємо, що паливної кризи не буде, а ринок просто «піде в тінь». Ми підтримуємо прагнення паливних асоціацій України до легалізації всіх пунктів прийому та зберігання палив. Але, на сьогоднішній день, непрозорість та неможливість отримання всіх дозвільних
документів на будівництво спричинить додатковий тиск правоохоронних та інспекційних органів. Введення ліцензій на зберігання пального можна розглядати тільки після усунення всіх проблем, пов’язаних з будівництвом резервуарів для зберігання нафтопродуктів. Ми не саботуємо запровадження модернізованої СЕАРП, яка повинна працювати з 1 липня 2019 року, але ми проти ліцензій на зберігання пального для суб’єктів господарювання, які використовують паливо для власних потреб.

В 2016 році наша компанія одна із перших помітила помилки в змінах до Податкового кодексу стосовно так званого «роздрібного акцизу». У місячний термін ми організували всеукраїнський форум «Облік нафтопродуктів 2016» (http://www.oilforum.com.ua). На жаль, зараз немає ні коштів, ні часу на масштабне обговорення, тому в даному листі коротко викладемо проблематику помилок до Закону № 481/95-ВР.

 

ОФІЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ УКРАВТОНОМГАЗ ПО ВІДМІНІ ЛІЦЕНЗІЙ НА "СПОЖИВАННЯ ПАЛЬНОГО"ОФІЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ УКРАВТОНОМГАЗ ПО ВІДМІНІ ЛІЦЕНЗІЙ НА "СПОЖИВАННЯ ПАЛЬНОГО"

 

Відомо, що суб’єкти господарювання повинні подати такі документи для отримання ліцензії:

1. Заява на отримання ліцензії;

2. Копії документів, що підтверджують внесення річної плати за ліцензію (ліцензії на право зберігання пального у розмірі 780 гривень);

3. Копії документів, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою;

4. Копію документів від ДАБІ - сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об'єктів в експлуатацію;

5. Копії дозволів Держпраці на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

Згідно останніх змін до податкового кодексу ліцензія може видаватися для об’єктів, розташованих на земельній ділянці з будь-яким цільовим призначенням. Також тимчасово, до 1 січня 2022 року, суб’єкти господарювання можуть отримувати ліцензію на право зберігання пального без подання акту вводу в експлуатацію об’єкта або акту готовності об’єкта до експлуатації.

Абсурдністю даних змін являється відсутність почерговості отримання дозвільних документів. Дозвільні документи для отримання ліцензії на зберігання пального для власних потреб розділяються на документи: 1. дозвільні документи, пов’язані з проектуванням об’єкта будівництва (відповідність цільового призначення земельних ділянок під об’єкт забудови); 2. дозвільні документи, пов’язані з будівництвом резервуарів для нафтопродуктів (Дозволи і Сертифікати закінченого будівництва об’єктів від ДАБІ); 3. дозвільні документи, пов’язані з експлуатацією об’єкта будівництва (Дозволи Держпраці). Не може видаватись ліцензія тільки на підставі дозвільних документів Держпраці, які підтверджують безпечну експлуатацію об’єктів будівництва. Відсутність проектної і будівельної документації є грубим порушенням Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 № 3038-VI. Таким чином, в змінах до Податкового кодексу пропонується всім суб’єктам господарювання добровільно сповістити про порушення вимог містобудівних нормативних актів. Ємність з паливом вважається об’єктом будівництва, якщо вона розміщена на фундаменті. Нормативні документи, які визначають резервуари з паливом об’єктами будівництва: ДБН Б.2.2-12:2018 ПЛАНУВАННЯ І ЗАБУДОВА ТЕРИТОРІЙ – визначають будівництво АЗС; ДБН В.2.5-20-2018 Газопостачання. Інженерне обладнання будинків і споруд – визначають будівництво газових резервуарів. Державний класифікатор будівель та споруд ДК 018-2000 чітко регламентує віднесення ємностей для нафтопродуктів до об’єкта будівництва (1252.1 - Резервуари для нафти, нафтопродуктів та газу). Згідно «ДБН Б.1.1-14~2012. Склад та зміст детального плану території» розміщення резервуарів для нафтопродуктів повинні розташовуватись тільки на земельних ділянках з певним цільовим призначенням і не повинні суперечити затвердженому детальному плану території населеного пункту.

Ліцензії на зберігання пального суперечать Національному класифікатору України видів економічної діяльності (КВЕД). У класифікаторі відсутній код платника для зберігання пального, а наявні тільки КВЕД 46.71 : Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами; 46.12 : Діяльність посередників у торгівлі паливом, рудами, металами та промисловими хімічними речовинами; 47.30. Роздрібна торгівля пальним. Тому у адвокатів, юристів буде достатньо аргументів ставити під сумнів законність ліцензій на зберігання пального для власного споживання.

 

ОФІЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ УКРАВТОНОМГАЗ ПО ВІДМІНІ ЛІЦЕНЗІЙ НА "СПОЖИВАННЯ ПАЛЬНОГО"ОФІЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ УКРАВТОНОМГАЗ ПО ВІДМІНІ ЛІЦЕНЗІЙ НА "СПОЖИВАННЯ ПАЛЬНОГО"

 

Після оприлюднення на сайті ДФС відкритого списку користувачів ліцензіями є ризик незаконних кримінальних переслідувань проти компаній, які отримали ліцензії ДФС без документів, що засвідчують введення будівельного об’єкту в експлуатацію. Місцеві прокуратури можуть відкривати кримінальні провадження за зверненнями фіктивних громадських організацій. Найпоширеніші статті Кримінального кодексу для шантажу директорів підприємств: ст.275 КК України (порушення правил, що стосуються безпечного використання промислової продукції або безпечної експлуатації будівель і споруд); ст. 272 КК України (порушення правил безпеки під час виконання робіт з підвищеною небезпекою); ст. 204(незаконне виготовлення, зберігання, збут або транспортування з метою збуту підакцизних товарів).

Враховуючи викладені вище проблеми, пов’язані з легальним будівництвом резервуарів для нафтопродуктів, пропонуємо відмінити ліцензії на зберігання пального, які використовують нафтопродукти для власного споживання.

 Зміни в Податковий кодекс, що вносяться від 23.11.2018 р до п. 14.1.6 ПКУ- вводиться дискримінаційне обмеження для суб’єктів господарювання, які не відносяться до платників єдиного податку 4 групи. А саме, обмежується загальна місткість ємностей для зберігання пального об’ємом в 200 кубічних метрів, при перевищенні якого приміщення або територія суб’єкта господарювання визнається акцизним складом. Просимо врахувати, що платники єдиного податку 4 групи і так мають значні податкові пільги, порівняно з іншими платниками, а саме звільнені від обов’язку нарахування, сплати та подання звітності: 1) із податку на прибуток підприємств; 2) податку на майно (у частині земельного податку); 3) рентної плати за спеціальне використання води.
Багато суб’єктів господарювання, які придбали ємності загальною місткістю понад 200 кубічних метрів, мали на меті побудувати резервну систему на випадок проблем із постачанням природного газу чи на випадок цінових коливань та перебоїв поставок палива, щоб у разі потреби забезпечити безперебійне виробництво та уникнути простоїв, проте, не використовують всі ємності у своїй діяльності або взагалі тимчасово не використовують. Проте, досить складно демонтувати частину ємностей з території підприємства, якщо вони не використовуються в діяльності, особливо, коли це підземні резервуари та не завжди можливим є здача їх в оренду, що пов’язано з відсутністю під’їзних шляхів та іншими особливостями. Тому не можна ставити в залежність визначення акцизного складу від об’єму ємностей, які просто знаходяться на території підприємства, потрібно брати за основу саме обсяг споживання, який має бути для всіх однаковим. Чи обсяг споживання у нас тепер залежить від системи оподаткування?

Вважаємо, що буде цілком справедливим прирівняти інших платників податку до платників єдиного податку 4 групи в частині визначення поняття акцизного складу та закріпити його на рівні обсягу споживання в 10000 кубічних метрів незалежно від загальної місткості розташованих ємностей.

 У зв’язку зі змінами до п. 14.1.212 ПКУ кардинально змінилось визначення термінології «реалізація пального». Згідно зі змінами, Реалізація пального або спирту етилового для цілей розділу VI цього Кодексу - будь-які операції з фізичної
передачі (відпуску, відвантаження) пального або спирту етилового з переходом права власності на таке пальне або спирт етиловий чи без такого переходу, за плату (компенсацію) чи без такої плати на митній території України з акцизного складу/акцизного складу пересувного: до акцизного складу; до акцизного складу пересувного; для власного споживання чи промислової переробки; будь-яким іншим особам.

У зв’язку з цим виникають досить суперечливі питання у визначенні правового статусу підприємств-посередників з реалізації пального, що працюють без власних транспортних засобів і місць оптової торгівлі пальним (постачають пальне транспортом свого постачальника безпосередньо на склад свого покупця з переходом права власності), але не здійснюють фізичний відпуск пального. Виникає колізія, коли підприємство здійснює оптову торгівлю пальним на підставі договору поставки, але при цьому не є платником акцизного податку, бо фізично не відпускає пальне.

Пропонуємо додати окремий розділ в ПКУ, де визначити:
- особливості правового статусу таких підприємств-посередників,
- дати визначення поняття «підприємство-посередник з реалізації палива»;
- чи є підприємства-посередники платниками акцизного податку з 01.07.2019 року;
-навести особливості складання акцизних накладних на поставки пального за участю підприємств-посередників;
-вивести цю окрему групу підприємства-посередників з реалізації паливом в правовий статус підприємств реального сектору економіки, так як не завжди відсутність складів, транспортних засобів свідчить про фіктивність чи нереальність.
- навести вичерпний перелік документів, необхідних для отримання ліцензії на оптову торгівлю пальним, за відсутності місць оптової торгівлі пальним.

 На даний момент більшість суб’єктів господарювання, особливо тих, що просто використовують паливо для власних потреб та не здійснюють його реалізацію, ще не до кінця розбираються в усіх нововведеннях, що стосуються обігу пального та вступають в дію з 1 липня 2019 року, переважним чином через відсутність предметних консультацій з боку контролюючих органів, відсутністю форм заяв на отримання ліцензій, наявністю неоднозначних трактувань в законі. Як ми описували вище, для приведення документів у відповідність до чинного законодавства не вистачить одного місяця, який залишився до набуття чинності нової редакції закону, в середньому цей процес займає більше року, тому цілком прогнозовано що більшість суб’єктів господарювання фізично не встигнуть отримати ліцензії до 1 липня чи обладнати акцизні склади рівнемірами і витратомірами-лічильниками, що наражає їх на небезпеку отримати штрафи, розмір яких подеколи перекриває всю суму отриманого підприємством прибутку за рік. Що робити таким підприємствам – просто зупиняти діяльність з 1 липня? В країні, яка знаходиться в стані війни та на грані дефолту, зараз якраз саме той час, щоб цілеспрямовано сприяти згортанню бізнесу, особливо сільськогосподарських підприємств, які забезпечують весь продовольчий резерв і не можуть припинити свою діяльність в розпал сезону, навіть якщо це загрожує штрафами.

Пропонуємо за прикладом країн Євросоюзу на законодавчому рівні запровадити в Україні систему приписів за порушення в сфері обігу, зберігання і реалізації пального - а саме за перших два порушення – надавати письмові приписи з переліком порушень та термінами їх усунення. У разі наявності у підприємства двох приписів, порушення за якими не усунуті, при наявності третього порушення - застосовувати штраф. Якщо підприємство дійсно законно працює, то воно буде зацікавлене у найкоротші терміни усунути порушення і надалі працювати чесно й законно в рамках чинного законодавства і без штрафних санкцій. Підприємства і ДФС мають працювати по одну сторону барикади та спільно сприяти процвітанню і збагаченню нашої країни, а не створювати такі умови, щоб покарати непідйомним штрафом за будь-яке незначне порушення, яке сталося не внаслідок злого умислу, а скоріше через незнання чи неправильне трактування норми закону.

Сподіваємось на розуміння проблем бізнесу та підтримку наших ініціатив по недопущенню зростання тіньового ринку нафтопродуктів.

З повагою,
Директор ТОВ «УКРАВТОНОМГАЗ»
Дорофеєв Андрій Сергійович

 

ОФІЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ УКРАВТОНОМГАЗ ПО ВІДМІНІ ЛІЦЕНЗІЙ НА "СПОЖИВАННЯ ПАЛЬНОГО"ОФІЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ УКРАВТОНОМГАЗ ПО ВІДМІНІ ЛІЦЕНЗІЙ НА "СПОЖИВАННЯ ПАЛЬНОГО"

 

Дивіться відеосюжет 5 каналу:


 

Як скраплений газ пропан-бутан допоможе Україні подолати газову кризу, чому пропан-бутан – це вигідна альтернатива природному газу, що таке SNG-система – відповіді на ці питання дивіться в інтерв'ю директора УКРАВТОНОМГАЗ для журналу «OILMARKET».

 

Як скраплений газ пропан-бутан допоможе Україні подолати газову кризу, чому пропан-бутан – це вигідна альтернатива природному газу, що таке SNG-система – відповіді на ці питання дивіться в інтерв'ю директора УКРАВТОНОМГАЗ для журналу «OILMARKET».

 

Як застосування пропан-бутану допомагає бізнесу та коментарі клієнтів УКРАВТОНОМГАЗ дивіться у репортажі ЕСПРЕСО.

 

Як застосування пропан-бутану допомагає бізнесу та коментарі клієнтів УКРАВТОНОМГАЗ дивіться у репортажі ЕСПРЕСО.

 

Проблеми і перспективи розвитку зрідженого газу в Україні читайте і дивіться відео на сайті.

 

Проблеми і перспективи розвитку зрідженого газу в Україні читайте і дивіться відео на сайті.

 

Сьогодні дуже актуальним є інтерв'ю від 29.09.2021 року директора стратегічного розвитку ТОВ "УКРАВТОНОМГАЗ" Дорофеєва Андрія Сергійовича надане паливному інтернет-ресурсу ENKORR про вартість 1 Гкал та окупність об‘єктів автономного газопостачання. "Опалення на LPG: шанс замислитися знову" На 2022 рік цифри дещо відрізняються, а от термін окупності систем автономного газопостачання зменшується.

Посилання на інтерв’ю: https://enkorr.ua/uk/columns/_otoplenie_na_lpg_shans_zadumatsya_snova/248026

 

УКРАВТОНОМГАЗ В ЦИФРАХ
12
років
Успішної роботи
650
об’єктів
Змонтованих під ключ
80 000
куб.м
Сумарний об’єм газгольдерів
190 000
тонн
Створений ринок LPG в рік
НАМ ДОВІРЯЮТЬ
Віртуальний 3d тур об'єктів газопостачання
Натисніть play та подорожуйте самостійно
НОВИНИ
29 травня, 9:40
889
Шановні партнери! Засвідчуємо Вам свою глибоку повагу та дякуємо за вибір нашої компанії на ринку автономного газопостачання. ТОВ «УКРАВТОНОМГАЗ»…
13 лютого, 17:39
121
«Зернові технології» – міжнародна агропромислова виставка, яка посідає головне місце серед спеціалізованих виставкових заходів України та спрямована…
24 січня, 17:31
173
Запрошуємо всіх відвідати стенд ТОВ УКРАВТОНОМГАЗ на міжнародній виставці ЗЕРНОВІ ТЕХНОЛОГІЇ 2024. Дана подія відбудеться 14 – 16 лютого 2024 в…
24 серпня, 9:49
215
Компанія УКРАВТОНОМГАЗ щиро вітає всіх з найважливішим святом для кожного українця -з Днем Незалежності України!      Ціна нашої свободи набула…
07 серпня, 10:47
1,367
Директор компанії ТОВ "Укравтономгаз" Черненко Віктор Миколайович розповідає про перевагу використання газових електрогенераторів на метані та пропан…
19 липня, 11:12
651
Все більше підприємств обирають пропан (LPG)  як альтернативу природному газу через нестабільність цін та загрозу відключень трубопровідного газу…
03 червня, 10:24
244
В ЄС пропонується та планується зменшення ставки податку на додану вартість (ПДВ) на скраплений вуглеводневий газ (LPG) до 5%. В Країнах…
10 травня, 17:17
279
BioLPG — це пропан, який виробляється з відновлюваної сировини, таких як рослинні відходи; його також називають відновлюваним пропаном і біопропаном…
07 травня, 20:07
465
Світова LPG Асоціація (WLPGA) підготувала презентацію про переваги використання синтетичного натурального газу (SNG) і звернулася до всіх учасників…
03 квітня, 18:15
175
30 березня 2023р. Європейською радою було прийнято постанову, яка продовжує строком на 1 рік добровільну мету держав, що входять до Європейського…
28 березня, 20:59
140
23 березня 2023 року Компанія ТОВ «Укравтономгаз» прийняла участь у  третій конференції циклу «Бізнес-трансформації на агроринку».   Конференція…
17 березня, 11:35
278
Шановні партнери!   Запрошуємо Вас відвідати конференцію БІЗНЕС-ТРАНСФОРМАЦІЇ НА АГРОРИНКУ   ЕНЕРГОНЕЗАЛЕЖНІСТЬ: НОВІ РИНКИ,  ІНВЕСТИЦІЇ.  Захід…
-
БЕЗКОШТОВНА ГАЗИФІКАЦІЯ
Обмеженій кількості клієнтів наша компанія надає обладнання і монтаж автономного газопостачання безкоштовно на умовах наших поставок газу. Якщо Ви хочете отримати комерційну пропозицію на монтаж автономного газопостачання, заповніть форму нижче.