- 1918
Заправка автономних систем
Зростаюча популярність автономних систем газифікації вимагає розвитку маршрутів доставки необхідного для їх роботи палива, а також резервуарів для зберігання і перевезення різних нафтопродуктів. І, якщо для роботи нафтопродукти повинні бути в газоподібному стані, то їх транспортування і зберігання виробляються виключно в зрідженому вигляді.
Це відбувається з кількох причин:
- в зрідженому стані речовини мають набагато більш високу щільність, в одну цистерну поміщається в рази більший обсяг палива (в залежності від виду газу, цей коефіцієнт може становити 500-600);
- рідкий стан не є вибухонебезпечним, хоча і потрібен постійний контроль;
- в разі витоку її набагато легше виявити.
Транспортування газу може здійснюватись за допомогою трубопроводу. У таких випадках немає необхідності в установці устаткування для скраплення і регазифікації, але провести його вдається далеко не скрізь. Складнощі можуть виникнути як з технічною частиною, так і з географічних причин (особливості місцевості, на території іншої країни).
Тому для перевезення використовуються різні види транспорту:
- морської або річкової - вантажні судна з відповідною вантажопідйомністю та комплектацією;
- автомобільний - спеціальні фури;
- залізничний - цистерни встановлюються на платформах за допомогою спеціальних конструкцій.
Тип цистерн також відрізняється. Вони підбираються виходячи з виду палива і способу транспортування.
Види резервуарів для зберігання і перевезення нафти і нафтопродуктів
Резервуари для зберігання і перевезення нафтопродуктів поділяються на кілька категорій: по типу розміщення, конструкції і орієнтації установки. Розглянемо їх докладніше.
За типом розміщення:
- наземні - балони або цистерни встановлюються на поверхні землі або на узвишші, закріплюються за допомогою опор або на спеціальних платформах, вони обладнані люками, які мають телескопічну конструкцію для можливості налаштування, виходячи з висоти установки;
- підземні - встановлюються в грунт на заздалегідь підготовлені платформи або в спеціальні бетонні оболонки, конструкції можуть бути як одностінними, так і двостінними, найчастіше використовується другий варіант, він дозволяє забезпечити більш високу ступінь безпеки і контроль.
За різновиди конструкції:
- одностінні - найчастіше використовуються для наземної установки, в разі ж з підземної готується спеціальний бетонний саркофаг, такий прийом використовується для підвищення безпеки і можливості контролю тиску, виявлення витоків;
- двостінні - більш безпечний варіант, що дозволяє оперативно виявити і усунути протікання, для цього міжстінний простір заповнюється газом з більш низьким тиском або рідиною, контроль проводиться за допомогою манометрів.
За орієнтації установки:
- горизонтальні - найбільш часто використовувані конструкції, вони є універсальними для всіх видів нафтопродуктів - як для зберігання, так і для перевезення;
- вертикальні - використовуються у випадках, коли горизонтальні конструкції недоцільні чи ні достатньої кількості місця.
Тип конструкції і розміщення визначається потребами замовника, особливостями місця установки і властивостями палива, яке буде зберігатися. Але є перелік вимог, відповідність яким є обов' язковим для кожного з типів.
Вимоги до резервуарів
Список вимог ґрунтується на хімічних і фізичних властивостях нафтопродуктів, а також умови зберігання та транспортування. Балони або цистерни повинні мати необхідний рівень безпеки і системи контролю тиску, температури і індикації витоку.
Такі вимоги пред' являються з огляду на наступні властивостей нафтопродуктів:
- високий рівень пожежонебезпеки - повний захист від джерел відкритого вогню, а також ймовірності виникнення іскри;
- вибухонебезпечність в разі різкого розширення - для уникнення вибуху існує цілий перелік механізмів, які активуються при підвищеному рівні внутрішнього тиску;
- висока чутливість до сторонніх речовин - нафтопродукти легко псуються при попаданні різних домішок, з якими вони вступають в хімічні реакції.
Якщо мова йде про транспортування, то обов' язково враховується вид транспорту. Так, наприклад, під час перевезення по залізниці цистерни піддаються впливу вібрацій. Для їх нівелювання в конструкції залізничних установок передбачена додаткова стабілізація.
Що стосується місткості, то тут все залежить від вимог замовника, стандартних розмірів немає. На сьогодні одні з найбільш містких моделей досягають 120 000 тон.
ЧОМУ ВСЕ БІЛЬШЕ ПІДПРИЄМСТВ ПЕРЕХОДЯТЬ НА ПРОПАН-БУТАН? ДИВІТЬСЯ ВІДЕО ТОВ "УКРАВТОНОМГАЗ"!
Де можна купити резервуари для зберігання нафтопродуктів?
Якщо у вас виникла необхідність в організації транспортування або зберігання нафти або її похідних і вам необхідний надійний партнер, який зможе поставляти як сама сировина, так і резервуари для нього, компанія " УКРАВТОНОМГАЗ" готова запропонувати свої послуги.
Ми спеціалізуємося на розробці та інтеграції автономних газових систем в промислових і побутових масштабах, а також повністю забезпечуємо їх обслуговування, ремонт і постачання палива. Працюючи на ринку України 10 років, ми маємо великий практичний досвід і понад 300 реалізованих об' єктів, які були успішно введені в експлуатацію і активно використовуються. Наша компанія має всі необхідні дозволи, а обладнання, що поставляється і сировину відповідає всім міжнародним стандартам.
У пошуках надійного партнера вибирайте " УКРАВТОНОМГАЗ" - ми забезпечуємо прозорість, надійність, доступність!