ЗМІНИ В ЗАКОНОДАВСТВІ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ

09 грудня, 15:04

 

 

7 січня 2017р. Парламент ухвалив документ, який впливає на розвиток будівельної галузі, та на економіку України в цілому. Законопроект 4733-1 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності», розроблений групою народних депутатів України спільно з Держархбудінспекцією, має стати ефективним інструментом для боротьби з будівельними аферами та не доброчесними забудовниками. Прийняття зазначеного закону дозволить будувати об'єкти з незначним класом наслідків (СС1) - більш 80% всіх об'єктів будівництва. У той же час для будівництва більш складних об'єктів: середні наслідки (СС2) , значні наслідки (СС3), необхідно буде пройти перевірку уповноважених інспекцій і отримати Дозвіл.

 

 

 

 

ЗМІНИ В ЗАКОНОДАВСТВІ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ

 

ЗМІНИ В ЗАКОНОДАВСТВІ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ

 

Дані зміни не впливають на проблему будівництва та погодження автономних систем газопостачання, автогазозаправних станцій (АГЗС).

На сьогоднішній день, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 11.07.2002 № 956 «Про ідентифікацію та декларування об’єктів підвищеної небезпеки», до  об’єктів підвищеної небезпеки відносяться майже всі об’єкти резервного газопостачання пропаном та автомобільні газозаправні станції (АГЗС) на яких зберігається більше ніж 0,5 тон зрідженого вуглеводневого газу (ЗВГ) пропан-бутану. В той час як відповідна Директива Європейського Союзу 2012/18/ЄС передбачає, що маса небезпечної речовини дорівнює або перевищує порогові маси небезпечних речовин згідно Додатків даного документу (для пропан-бутану понад 50 тон). 

Приведемо приклад:

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 27.04.2011 № 557 «Про затвердження Порядку віднесення об’єктів будівництва до IV і V категорій складності», резервуар мінімального об’єму 3 м. куб. для зрідженого газу пропан-бутану для системи опалення приватного будинку являються об’єктом підвищеної небезпеки. Та автоматично відноситься до класу наслідків відповідальності СС3 (значні наслідки). Згідно Постанови,  приватний будинок потребує установки додаткового спеціального протипожежного обладнання вартістю наближеною до вартості  будинку в цілому. Власником будинку має бути створена аварійно-рятувальна служба, отримано 2 Дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію обладнання (згідно Постанови Кабінету Міністрів №1107). Тобто будівництво резервного газопостачання з розміщенням газової ємності біля приватного будинку прирівнюється до будівництва атомної електростанції.

Дана помилка суперечить законодавству Європейського Союзу та не відповідає нормативним актам України. Проблема визначення кількості маси небезпечної речовини унеможливлює легалізацію роботи автомобільних газозаправних станцій (АГЗС) та об’єктів резервного газопостачання пропан-бутаном (LPG).

Нажаль це питання не хвилює представниками бізнесу, профільних асоціацій та інших центральних органів виконавчої влади у межах їх повноважень

Сьогодні дуже актуальним є інтерв'ю від 29.09.2021 року директора стратегічного розвитку ТОВ "УКРАВТОНОМГАЗ" Дорофеєва Андрія Сергійовича надане паливному інтернет-ресурсу ENKORR про вартість 1 Гкал та окупність об‘єктів автономного газопостачання. "Опалення на LPG: шанс замислитися знову" На 2022 рік цифри дещо відрізняються, а от термін окупності систем автономного газопостачання зменшується.

Посилання на інтерв’ю: https://enkorr.ua/uk/columns/_otoplenie_na_lpg_shans_zadumatsya_snova/248026

 

УКРАВТОНОМГАЗ В ЦИФРАХ
12
років
Успішної роботи
650
об’єктів
Змонтованих під ключ
80 000
куб.м
Сумарний об’єм газгольдерів
190 000
тонн
Створений ринок LPG в рік
НАМ ДОВІРЯЮТЬ
-
БЕЗКОШТОВНА ГАЗИФІКАЦІЯ
Обмеженій кількості клієнтів наша компанія надає обладнання і монтаж автономного газопостачання безкоштовно на умовах наших поставок газу. Якщо Ви хочете отримати комерційну пропозицію на монтаж автономного газопостачання, заповніть форму нижче.