- 55
Мабуть українські законотворці запланували влаштувати "паливну кризу" та зірвати жнива агропідприємствам України. 16 травня 2019 р. був підписаний Закон 2725-VIII, який вносить корупційні зміни в Податковий кодекс України по отриманню ліцензій на зберігання пального. З 1.07.2019 року всі суб’єкти господарювання, які використовують паливо для власного споживання і приймають паливо в резервуари встановлені на підприємстві, зобов'язані отримати ЛІЦЕНЗІЮ НА ЗБЕРІГАННЯ ПАЛИВА.
Для отримання ліцензії всім агропідприємствам запропонували офіційно повідомити про порушення закону. Суб’єкти господарювання повинні подати такі документи для отримання ліцензії:
1. Заява на отримання ліцензії;
2. Копії документів, що підтверджують внесення річної плати за ліцензію (ліцензії на право зберігання пального у розмірі 780 гривень);
3. Копії документів, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою;
4. Копію документів від ДАБІ - сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об'єктів в експлуатацію.
5. Копії дозвілів Держпраці на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Тепер з новими правками до Закону, ДФС не цікавить цільове призначення земельної ділянки, на якій розташована ємність з паливом (дизельне пальне, бензин, скраплений газ пропан-бутан). Але згідно містобудівних нормативних актів, ємності з паливом необхідно розміщувати тільки на земельних ділянках з певним цільовим призначенням і це порушення безумовно зацікавить корумповані правоохоронні органи та інспекції. Наприклад, Закон про містобудівну діяльність передбачає штраф 1 500 000 грн. за експлуатацію резервуарів з паливом класу наслідків СС3, без документів ДАБІ. Отримати дозвільні документи від ДАБІ не можливо без зміни цільового призначення. Тепер паливні бази ДФС допоможуть правоохороним та надзорним органам здійнювати додатковий тиск на бізнес ще з більшим масштабом.
З 1.07.2019 року буде діяти штраф за відсутність ліцензії на зберігання пального - 500 000 гривень. Чомусь європейський підхід усного попередження про порушення не реалізований в українському законодавстві. По результатам перевірки ДФС всі операціі з покупки пального суб’єктом господарювання без ліценції будуть визнані безтоварними. На директорів та головних бухгалтерів будуть заведені кримінальні справи про несплату податків у особливо великих розмірах (ст. 212 КК України).
Скоро з'являться компанії-посредники, які будуть пропонувати швидко оформити паливні ліценції без зайвих документів. Зазвичай такі компанії співпрацюють з корумпованими прокурорами і слідчими, які потім відкривають кримінальні справи проти директорів, які подавали заяви на отримання ліцензії. Найчастіше застосовують для шантажу ст. 358 КК України “Підробка документів”. Компанії-посередники подають завідомо підробні документи для отримання ліцензії, або ще гірше - просять директора підписати завідомо неправдиві документи.
Тому чекаємо паливний терор українських підприємств після 1.07.2019 року. Нажаль дане питання не на часі. Поки в Верховній Раді тривають політичні протистояння, фермери навіть не здогадуться, який сюрприз їм підготували наші законотворці.
Прошу всіх директорів, бухгалтерів підприємств, депутатів, урядовців звернути увагу на нові зміни в законодавстві. Обов'язково писати листи в профільні асоціації, ДФС, Президенту, Уряду, Міністерствам, депутатам Верховної ради та місцевим адміністраціям та територіальним громадам. Пропонуйте зупинити, відтермінувати, внести зміни в ці абсурдні новації в Податковому Кодексі України. Проблема в тому, що ДФС не отримує листів та не розуміє проблеми бізнесу.
Наша компанія "УКРАВТОНОМГАЗ" вже більше року "тримає удар" від корумпованих правоохоронців та інспекцій, які діють за схожими схемами. Детально в інтерв'ю.
Сподіваюсь на підтримку
З повагою Андрій Дорофеєв
директор ТОВ "УКРАВТОНОМГАЗ"
Пропан-бутан може бути хорошою альтернативою для природного газу в Україні. Але проблема конкурентоспроможності скрапленого газу в акцизному податку. В Європі цей податок відсутній, акциз пропонують скасувати і в Україні.