Корзина

В Вашей корзине пусто :(

Обговорення змін до закону про об'єкти підвищенної небезпеки та удосконалення будівльних норм

Опубликовано 20 января 2017 г.

18 січня відбулась зустріч з головою Державної служби України з питань праці Чернега Романом Тарасович. В рамках зустрічі організованою Українською Асоціацією скрапленого газу (УАСГ) представники компанії ТОВ «УКРАВТОНОМГАЗ» Черненко Віктор та ТОВ «Пропан-сервіс» Дубіль Віктор запропонували внести зміни до Постанови Кабінету Міністрів України від 11.07.2002 № 956 «Про ідентифікацію та декларування об’єктів підвищеної небезпеки» з урахуванням аналізу основних положень Директиви 2012/18/ЄС.

 

Обговорення змін до закону про об'єкти підвищенної небезпеки та удосконалення будівльних норм 

 

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25.02.2015 № 132-р схвалено план з імплементації Директиви 2012/18/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 04.07.2012 про контроль значних аварій, пов'язаних з небезпечними речовинами (далі План).

 

Відповідно до пункту 1.1 розділу ІІ Плану розробка проектів Закону України «Про об’єкти підвищеної небезпеки» та змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 11.07.2002 № 956 «Про ідентифікацію та декларування об’єктів підвищеної небезпеки» з урахуванням аналізу основних положень Директиви 2012/18/ЄС проводиться міжвідомчою робочою групою у складі представників Державної служби з надзвичайних ситуацій, Міненерговугілля, Мінінфраструктури, Держпраці, та інших центральних органів виконавчої влади у межах їх повноважень.

 

На сьогоднішній день, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 11.07.2002 № 956 «Про ідентифікацію та декларування об’єктів підвищеної небезпеки», до об’єктів підвищеної небезпеки відносяться майже всі об’єкти резервного газопостачання пропаном та автомобільні газозаправні станції (АГЗС) на яких зберігається більше ніж 0,5 тон зрідженого вуглеводневого газу (ЗВГ) пропан-бутану. В той час як відповідна Директива Європейського Союзу 2012/18/ЄС передбачає, що маса небезпечної речовини дорівнює або перевищує порогові маси небезпечних речовин згідно Додатків даного документу (для пропан-бутану понад 50 тон).

 

Приведемо приклад:

 

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 27.04.2011 № 557 «Про затвердження Порядку віднесення об’єктів будівництва до IV і V категорій складності», резервуар мінімального об’єму 3 м. куб. для зрідженого газу пропан-бутану для системи опалення приватного будинку являються об’єктом підвищеної небезпеки. Та автоматично відноситься до класу наслідків відповідальності СС3 (значні наслідки). Згідно Постанови, приватний будинок потребує установки додаткового спеціального протипожежного обладнання вартістю наближеною до вартості будинку в цілому. Власником будинку має бути створена аварійно-рятувальна служба, отримано 2 Дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію обладнання (згідно Постанови Кабінету Міністрів №1107). Тобто будівництво резервного газопостачання з розміщенням газової ємності біля приватного будинку прирівнюється до будівництва атомної електростанції.

 

Дана помилка суперечить законодавству Європейського Союзу та не відповідає нормативним актам України. Проблема визначення кількості маси небезпечної речовини унеможливлює легалізацію роботи автомобільних газозаправних станцій (АГЗС) та об’єктів резервного газопостачання пропан-бутаном (LPG).

В Європейських країнах відповідальність за експлуатацію потенційно небезпечних об'єктів несе власник об'єкта та страхові компанії. Такий ризико-орієнтований підхід визначення об’єктів підвищеної небезпеки сприяє запобіганню аваріям та нещасним випадкам об’єктів, на яких зберігається, переробляється та використовується небезпечні речовини.

 

Нажаль це питання не хвилює представників бізнесу, профільних асоціацій та інших центральних органів виконавчої влади у межах їх повноважень.

 

Якщо хтось має конкретні пропозиції щодо внесення змін в Закон України «Про об’єкти підвищеної небезпеки» та до Постанови Кабінету Міністрів України від 11.07.2002 № 956 «Про ідентифікацію та декларування об’єктів підвищеної небезпеки» просимо заповнити форму:

ФИО
Компания
Телефон *
E-mail *
Ваши предложения
Смотреть все видео
  • Почему в Киеве исчезло множество газозаправочных модулей, газовые заправки, АГЗС, где заправляться
  • 18 мая 2017 г.
    Автономное газоснабжение сжиженным газом пропан-бутаном. Газоснабжение предприятий от Укравтономгаз
  • 6 марта 2017 г.
    Пропан - це Енергетична незалежність України. Домбровський О. Г.
  • 3 марта 2017 г.
    Телеканал Бізнес про Форум "Облік Нафтопродуктів 2016"
  • 3 марта 2017 г.
    Телеканал 24 - подробиці тіньового ринку нафтопродуктів України
  • 17 сентября 2015 г.
    АВАРИЙНО-РЕЗЕРВНОЕ газоснабжение от Укравтономгаз «AQUA THERM»
  • 3 марта 2017 г.
    Укравтономгаз. Репортаж UBR на выставке «AQUA THERM» - 2015
  • Мониторинг LPG - новые технологии учета топлива от ООО «Укравтономгаз»
  • Автономная газификация с Укравтономгаз - ваш путь к энергонезависимости
  • Автономная газификация и газоснабжение
  • Автономная газификация сжиженным газом пропан бутаном
  • Установка мониторинговой системы LPG от Sensile и Укравтономгаз
  • Экстренное заседание Кабмина по вопросам энергетической безопасности!
  • Відеопрезентація Форуму «Облік Нафтопродуктів 2016»
  • Всеукраїнський форум «Облік Нафтопродуктів 2016»
  • Форум «Учет нефтепродуктов»
  • Страшные последствия добычи сланцевого газа
  • Taras Nikolaenko Форум «Облік нафтопродуктів» 2016
Акционные товары
×
Пожалуйста, лайкните нашу страницу на facebook и оставайтесь в курсе всех подробностей рынка пропан-бутана
×
Подпишитесь на нашу рассылку и получайте первым актуальные новости и акционные предложения на оборудование.
Ваше имя:
Ваш e-mail: